Heeft dit antwoord u geholpen?
Bedankt voor uw reactie.
Bedankt voor uw reactie. Wilt u aangeven waarom het antwoord u niet geholpen heeft? Zo kunnen wij het antwoord op de vraag verbeteren.
Bedankt voor uw toelichting. Wij nemen uw suggestie mee voor verbetering van onze veelgestelde vragen.
Er is helaas iets fout gegaan. Probeer het later opnieuw.
U kunt uw gebruikersnaam niet wijzigen.
Heeft dit antwoord u geholpen?
Bedankt voor uw reactie.
Bedankt voor uw reactie. Wilt u aangeven waarom het antwoord u niet geholpen heeft? Zo kunnen wij het antwoord op de vraag verbeteren.
Bedankt voor uw toelichting. Wij nemen uw suggestie mee voor verbetering van onze veelgestelde vragen.
Er is helaas iets fout gegaan. Probeer het later opnieuw.
1. U logt in op Mijn Omgeving.
2. Ga naar 'Mijn gegevens'.
3. U klikt op 'Acties'. Daarna op 'Wijzig'. U kunt uw persoonsgegevens wijzigen op de onderdelen die u wenst. Bijvoorbeeld: uw adres, woonplaats of e-mailadres.
4. Bevestig deze wijzigingen door onder aan de pagina op ‘Bewaren’ te klikken.
Heeft dit antwoord u geholpen?
Bedankt voor uw reactie.
Bedankt voor uw reactie. Wilt u aangeven waarom het antwoord u niet geholpen heeft? Zo kunnen wij het antwoord op de vraag verbeteren.
Bedankt voor uw toelichting. Wij nemen uw suggestie mee voor verbetering van onze veelgestelde vragen.
Er is helaas iets fout gegaan. Probeer het later opnieuw.
Heeft u problemen met inloggen? Of krijgt u een vreemd scherm na inloggen? Vaak kunt u dit verhelpen door het legen van uw 'cache' of het verwijderen van 'cookies'. Hoe dit moet en wat dat zijn vindt u in de handeling op deze pagina's:
Heeft dit antwoord u geholpen?
Bedankt voor uw reactie.
Bedankt voor uw reactie. Wilt u aangeven waarom het antwoord u niet geholpen heeft? Zo kunnen wij het antwoord op de vraag verbeteren.
Bedankt voor uw toelichting. Wij nemen uw suggestie mee voor verbetering van onze veelgestelde vragen.
Er is helaas iets fout gegaan. Probeer het later opnieuw.
Het kan zijn dat u nog niet al uw verzekeringen bij ons terug ziet in uw online polismap. Dit komt omdat wij uw verzekeringen gefaseerd omzetten naar uw online omgeving. U ontvangt van ons bericht als een verzekering is toegevoegd aan uw digitale polismap. Uiteraard blijven uw nog niet overgezette verzekeringen gewoon van kracht.
Heeft dit antwoord u geholpen?
Bedankt voor uw reactie.
Bedankt voor uw reactie. Wilt u aangeven waarom het antwoord u niet geholpen heeft? Zo kunnen wij het antwoord op de vraag verbeteren.
Bedankt voor uw toelichting. Wij nemen uw suggestie mee voor verbetering van onze veelgestelde vragen.
Er is helaas iets fout gegaan. Probeer het later opnieuw.