Veelgestelde vragen

Klantenservice

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

U bereikt de klantenservice per telefoon, e-mail of post:

  • Telefonisch: 070 342 24 00 (maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 21.00 uur)
  • Via het contactformulier 
  • Via de post: Klantenservice, Postbus 3623, 4800 DP BREDA

Ik heb een klacht, wat nu?

Voor klachten hebben wij een speciale klachtenprocedure opgesteld.

Wat zijn prolongatiekosten?

Voor een goede administratie van uw particuliere verzekering maken wij kosten. Per polis per jaar betaalt u maximaal € 2,04 (inclusief assurantiebelasting). Deze prolongatiekosten rekenen we onder andere om:

  • uitgebreide betalingsmogelijkheden aan te kunnen bieden (o.a. bankkosten, automatische herinneringen),
  • (digitale) acceptgiro's te verwerken,
  • de door wet- en regelgeving voorgeschreven controles uit te voeren.

Wanneer betaalt u deze kosten?
Wij brengen deze elke keer dat u premie betaalt bij u in rekening. Bij een nieuwe polis beginnen we hiermee de 2e keer dat u premie betaalt. Als u de premie in termijnen betaalt, brengen wij u elke termijn een deel van deze kosten in rekening. Als u bijvoorbeeld iedere maand betaalt, betaalt u iedere keer 1/12e deel. De kosten vindt u terug op uw factuur.