Veelgestelde vragen

Top Veelgestelde vragen

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

U bereikt de klantenservice per telefoon, e-mail of post:

  • Telefonisch: 088 810 81 21 (maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 18.00 uur)
  • Via de post: Klantenservice, Postbus 3623, 4800 DP BREDA

Ik heb een klacht, wat nu?

Voor klachten hebben wij een speciale klachtenprocedure opgesteld.

Ik wil schade melden, hoe doe ik dat?

U kunt uw schade gemakkelijk online melden. Volg hiervoor de volgende stappen:

  • U logt in op 'Mijn Omgeving'.
  • U klikt op 'Schades' en klikt op 'Nieuwe Schade'.
  • U kiest de verzekering waar de schade betrekking op heeft en klikt op 'Verder'.
  • U beantwoordt de vragen die gesteld worden.
  • U leest de slotverklaring en vinkt deze aan.
  • U klikt op 'Verzenden'.

Wanneer wordt mijn premie geïncasseerd?

Als u per automatische incasso betaalt, dan schrijven wij uw premie rond de 1e van de maand van uw rekening af. Per 1 maart 2016 is besloten om dit voor al onze klanten door te voeren.

Waarom moet ik poliskosten betalen voor het afsluiten of wijzigen van mijn verzekering?

Het opmaken, aanpassen en royeren van polissen voor motorrijtuigen brengt voor ons meer handelingen met zich mee dan een andere polis. Daarom zijn wij helaas genoodzaakt om (een deel van) die kosten in rekening te brengen. U betaalt dan € 11,13 poliskosten (inclusief assurantiebelasting). Deze kosten gelden voor auto-, bromfiets-, brommobiel-, motor-, camper- en oldtimerverzekeringen.