Veelgestelde vragen

Top Kroller

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

U bereikt de klantenservice per telefoon, e-mail of post:

  • Telefonisch: 070 342 24 00 maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur
  • Via het contactformulier 
  • Via de post: Klantenservice Kröller, Postbus 3623, 4800 DP BREDA

Ik heb een klacht, wat nu?

Voor klachten hebben wij een speciale klachtenprocedure opgesteld.

Ik wil schade melden, hoe doe ik dat?

U kunt uw schade gemakkelijk online melden. Volg hiervoor de volgende stappen:
 1.   U logt in op ‘Mijn Kröller’.
 2.   U klikt op ‘Schades’ en klikt op ‘Nieuwe Schade’.
 3.   U kiest de verzekering waar de schade betrekking op heeft en klikt op ‘Verder’.
 4.   U beantwoordt de vragen die gesteld worden.
 5.   U leest de slotverklaring en vinkt deze aan.
 6.   U klikt op ‘Verzenden’.

Wanneer wordt mijn premie geïncasseerd?

Als u per automatische incasso betaalt, dan schrijven wij uw premie rond de 1e van de maand van uw rekening af. Per 1 maart 2016 is besloten om dit voor al onze klanten door te voeren.

Wat is IBAN

IBAN staat voor International Bank Account Number. In Nederland bestaat dit nummer uit uw huidige rekeningnummer dat vooraf wordt gegaan door de landcode NL, een controlegetal, de letters van uw bank en één of meerdere nullen. IBAN wordt nu alleen nog maar voor grensoverschrijdende betalingen gebruikt, maar vanaf 1 februari 2014 ook voor binnenlandse betalingen. In Nederland bestaat het IBAN-nummer uit 18 tekens, in andere landen varieert dit tot maximaal 34 tekens.

Meer informatie over de IBAN vindt u op www.overopiban.nl