Veelgestelde vragen

Top Veelgestelde vragen

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

U bereikt de klantenservice per telefoon, e-mail of post:

  • Telefonisch: 070 342 24 00 (maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur)
  • Via het contactformulier 
  • Via de post: Klantenservice, Postbus 3623, 4800 DP BREDA

Ik heb een klacht, wat nu?

Voor klachten hebben wij een speciale klachtenprocedure opgesteld.

Ik wil schade melden, hoe doe ik dat?

U kunt uw schade gemakkelijk online melden. Volg hiervoor de volgende stappen:

  • U logt in op 'Mijn Omgeving'.
  • U klikt op 'Schades' en klikt op 'Nieuwe Schade'.
  • U kiest de verzekering waar de schade betrekking op heeft en klikt op 'Verder'.
  • U beantwoordt de vragen die gesteld worden.
  • U leest de slotverklaring en vinkt deze aan.
  • U klikt op 'Verzenden'.

Wanneer wordt mijn premie geïncasseerd?

Als u per automatische incasso betaalt, dan schrijven wij uw premie rond de 1e van de maand van uw rekening af. Per 1 maart 2016 is besloten om dit voor al onze klanten door te voeren.

Waarom moet ik poliskosten betalen voor het afsluiten of wijzigen van mijn verzekering?

Het aan- of afmelden van een voertuig bij het RDW brengt kosten met zich mee. Daarom berekenen wij € 11,13 poliskosten bij het wijzigen, beëindigen of afsluiten van een verzekering.