Onjuiste afzender getoond bij facturen door technische storing / Incorrect sender address on invoices due to technical malfunction

Geplaatst op : 23 mei 2017

Afgelopen weekend heeft u van ons een e-mail ontvangen met de factuur voor uw verzekeringen. Daarbij wordt door een technische storing in sommige gevallen een onjuiste afzender getoond. (English text below)

In plaats van klantenservice@kroller.nl als afzender, staat soms een code. Deze code kan er als volgt uit zien: UTF =?UTF-8?B??=. We begrijpen dat deze e-mail voor verwarring en onrust bij u kan zorgen, zeker in deze tijden waarin criminaliteit via het internet regelmatig in het nieuws is. U hoeft zich echter geen zorgen te maken, de mail die u heeft ontvangen is wel afkomstig van Kröller. Hierbij bieden wij u onze excuses aan voor het tonen van een onjuiste afzender. Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice op 070 342 24 59.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Last weekend, you received an email with the invoice for your insurance. In some cases, an incorrect sender was shown due to a technical malfunction. Instead of customer service / klantenservice Kröller as a sender, sometimes a code was displayed. This code can look like this: UTF =? UTF-8? B ?? =. We understand that this email can cause confusion and distrust especially in times where cybercrime is often reported in the news. You do not have to worry, the e-mail you received is indeed from Kröller. We apologize for showing an incorrect sender. Do you have any questions? Please don’t hesitate to contact our customer service at 070 342 24 59.

Deel dit bericht

Delen is niet mogelijk. Wijzig cookie instellingen